Oon lukenut tosi paljon tällaisia laihdutusblogeja motivaationa omalle laihdutukselleni ja ajattelin sitten perustaa omankin blogin. Eli yhdeksän kiloa pitäisi saada poijes kokonaan. :)
Ennen joulua laihdutin vähän yli 6 kiloa ja nyt olisi tarkoituksena jatkaa tätä.
Syksyllä mä uudistin mun ruokavalion & liikuntatottumukseni. Vuosi sitten lopetin futiksen pelaamisen ja aloin lihoa. Söin melkein joka päivä herkkuja, söin epäsäännöllisesti ja kaikkea kamalaa! En liikkunut yhtään. :S Eräs yksi kaunis päivä päätin, että alan käydä lenkillä. Sitten oikeasti aloin käydä joka päivä lenkillä. Tiesin, että mun piti laihtua, koska olin hirveän näköinen. Vähensin herkkuja ja söin säännöllisemmin ja terveellisemmin. En arvannut, että mulla vois olla niin paljon itsekuria, mutta mulla oli niin paljon tahtoa, että mä pystyin siihen.

Nykyään mä syön säännöllisesti neljä kertaa päivässä, liikun vähintään puoli tuntia (per. päivä) ja pidän yhden karkkipäivän viikossa. Kyllä tällä laihtuu! Mä tein yks päivä itselleni kuntoilulukujärjestyksen ja tältä se näyttää:
Maanantai: 1h lenkki [kävelyä ja hölkkää] + lihaskuntoa
Tiistai: 45 min aerobic
Keskiviikko: 2h koululiikuntaa + 1h lenkki [kävelyä ja hölkkää]
Torstai: Lepo
Perjantai: 1h lenkki [kävelyä ja hölkkää]
Lauantai: 1h sulkapalloa ja illalla pieni kävelylenkki
Sunnuntai: Aamulenkki [20-60min] + salilla pari tuntia

Että semmoinen. Näyttääkö hyvältä? Ois kiva käydä uimassa, mut emmä vielä kehtaa uimapuvussa näyttäytyä. :*
Pari päivää sitten päätin, että alan juoda enemmän vettä. Nyt kannan aina mukana vesipulloa ja hörpin siitä. :D